Tuesday, February 27, 2007

Test

– Jak jste vnímaví k řeči těla
Ohodnoťte každé prohlášení počtem bodů od 0 do 4 (0 nesouhlasí, 4 velmi souhlasí).

• Když jsem představen(a) někomu novému, snažím se ze všech sil zalíbit se mu.
• Zarmoutí mě, když vidím na večírku někoho osamělého.
• Rád(a) všechno prodiskutuji s přítele (přítelkyní).
• Rozzlobí mě, když vidím, že se s někým špatně zachází.
• Věřím v upřímné projevování svých citů.
• Když sleduji film, velmi se vžívám do děje.
• Dělá mi potěšení seznamovat se s novými lidmi.
• Nemohu být šťastný(á) ve společnosti nešťastných lidí.
• Rád(a) navazuji nová přátelství.
• Jestliže je někdo rozrušený, hned to poznám.
• Raději bych pracoval(a) s druhými než sám (sama).
• Slova písně o lásce mě často hluboce dojmou.
• Raději jdu na večírek než do kina.
• Nevadí mi jet sám(a) na dovolenou.
• Rozruší mne, když vidím někoho plakat.

Labels: