Saturday, December 02, 2006

MusicEncoder:

16kbmusic
BitSample: 16
SampleRate: 22kHz - zkoušel jsem i typ voice ale music je fakt daleko kvalitnější. u tohohle můžete jít níž a zrychlí se vám video když se vám u této konfigurace bude trhat. já osobně ale zatím poslouchám na reproduktoru než koupím HS takže chci co největší kvalitu zvuku. až budete mít stereo sluchátka (mono ale do obou uší) tak si můžete dovolit trošku snížit.

Zkoušel jsem nastavit i two-pass encoding ale žádné zlepšení ani zpomalení/zrychlení jsem nepozoroval. Jen velikost se nepatrně zvětšila (cca o 1/30). To chce ještě zjistit k čemu je to dobré.

Co se týká velikosti videa tak soubor se kterým jsem testoval tak měl 1:15 a zabírá cca 700kB. je to hodně ale velikost je to poslední o co mi jde takže tady si trošku pouštím uzdu ale zas to stojí zato. Čili jeden díl simpsnů cca na 15 - 20mB takže si můžu dovolit na MMC128 alespoň 5 dílů, časem možná ještě jednu MMC na filmy a muziku