Tuesday, October 31, 2006

Prodávejte, co lidé chtějí kupovat (zaměřte se na jednu z těchto výhod):
• Chtějí mít (peníze, prestiž, společenské postavení, zábavu, majetek, příležitost, dobrou pověst, čas)
• Chtějí být (úspěšní, jedineční, oblíbení, milovaní, zdraví, chytří, bohatí, moderní)
• Chtějí se cítit (šťastní, pohodlně, bezpečně, bez viny, angažovaní, sexy, důležití, kompetentní, volní, důstojně, vážení, obdivování)
• Chtějí se vyhnout (zbytečné námaze, ztracenému času, zapomenutí druhými, ztrátě majetku / peněz, ztrátě jména, kritice od druhých, pocitu hlouposti, pocitu ohrožení, starostem)
Seberte vítr z plachet vyprávějící protistraně
• „Máme na to zhruba …. minut, držme se věci.“, „Přibližte mi jakou to má souvislost s naším problémem?“