Friday, August 10, 2007

v hospodě.

Mě je to vlastně jedno, ale když je nesvědomitý mistr, jací potom mají být
dělníci, to bychom to mohli zrovna zabalit. ZvlášF když vidíš, že se blíží hodnocení ...
(Vtom zazvonil telefon a Ing. Prokop začal vyřizovat nějakou reklamaci s Teplicemi.
Zjistil, že dotyčný pracovník není přítomen, řekl, že zavolá ještě za hodinu).
...Kde jsme to skončili? No, já bych potřeboval u tebe vidět víc odpovědnosti a lepší
přístup k práci (na nic dalšího, co by k hodnocení dodal, si Ing. Prokop nemohl
vzpomenout). To víš, jde tady nejenom o firmu, ale také o tvoje peníze.
Já tedy nevím, na základě čeho si myslíš, že se někde flákám. Proč ses mne napřed
nezeptal, kam chodím? Já jsem musel být každou chvilku u Vyroubala na technickém,
protože ten projekt, co jsme dostali, nestál za nic, pořád se tam něco musí
předělávat. Kromě toho se taky musím starat o materiál, ta ženská tam věčně není.
Nahání pořád toho mladého Třímala, musel jsem tam chodit někdy i třikrát denně.
Je to pořád rychlejší, než bych se tam pokoušel telefonovat.
No tak dobře, to byl ten poslední týden, ale tady jde o to, že nemáš dost odpovědnosti,
jde o ten tvůj přístup.