Sunday, August 19, 2007

byrokratická orientace

poukazování na jiné předpisy, koučování
(vedení k flexibilitě), kurz týmové práce
autokratická orientace kurz vedení lidí, koučování
operativnost, nekoncepčnost koučování (důraz na priority a na delegování),
kurz strategického řízení, kurz delegování
malá autorita vůči podřízeným kurz vedení lidí, asertivity, koučování
technokratické orientace kurzy komunikace, vedení lidí, koučování
individualismus, koučování (společné úkoly), kurz týmové
neochota ke spolupráci práce
dezorganizace, chaos koučování (vedení k důslednosti), kurzy
řízení času a organizace práce
nereálné fantazírování koučování (důslednost, důraz na priority)
nepřesvědčivost, kurzy komunikace a sebeprezentace,
nekomunikativnost koučování (zvyšování sebedůvěry)
přetížení změna pracovní náplně, koučování (organizace
práce, delegování), kurzy řízení času
a delegování, kurzy relaxace
nedbalost, nespolehlivost, koučování (důslednost, častější kontrola),
nekázeň motivování (postihy)
Proti klasickému názoru, který staví na odstraňování chyb pracovníků, je dnes často
prosazováno odlišné pojetí, které se soustře]uje na rozvoj předností pracovníků –
odstraňovat u dospělého člověka chyby je velice obtížné a pravděpodobnost úspěchu
je malá, přitom slabé stránky pracovníka mohou být kompenzovány schopnostmi jiných
členů týmu.