Friday, August 10, 2007

Tak mohl bys mi říct,

v čem se ti zdá, že nemám dost odpovědnosti? Zatím jsi mi
vytýkal jenom to, že jsem poslední týden měl lítání kolem zakázky.
(Ing. Prokop měl dojem, že těch problémů bylo za čtvrtletí víc, ale znovu si nemohl
vzpomenout, čeho se to týkalo. TeE se mu začalo zdát, že Pavel Berger vlastně ani
nebyl tak špatný). No na druhé straně uznávám, že obě dvě zakázky, jak pro Žilinu,
tak pro Varnsdorf byly bez problémů. Žouželka si chválil, jak jste to dobře udělali.
Tak jenom ...
(Znovu zazvonil telefon a Ing. Prokop chvíli telefonoval. Když už byl v tom telefonování,
nechal si znovu zavolat Teplice a s někým dlouho hovořil).
No tak už jsme tady dost dlouho, já teE budu muset na mzdovku. Takže v podstatě ty
výsledky nejsou tak špatné, jenom udržovat lepší kázeň na pracovišti. U Horváta
třeba je perfektní kázeň, taky kdykoliv tam přijdu, okamžitě mi řeknou, kde zrovna
mistr je. Nebo Pepa Brychta, tam to taky funguje perfektně.
Když už jsme u Horváta, ten má speciálně na zásobování chlapa, který se zabývá
skoro jenom jeho skupinou. Honza Horvát nemusí nahánět nějakou línou ženskou
jako já. Taky má k dispozici kvalitní projekt. A že by se zrovna přetrhnul, to se mi
nezdá. Já nevím, za co má o šest stovek víc než já.
Tak zase musíš uznat, že Horvát si svoje peníze zaslouží, protože dělají mimořádně
náročnou zakázku. Musí taky koordinovat práci své skupiny s jinými útvary
a více méně ručí i za činnost ostatních. Jde o práci skoro 50 lidí.
No, to se mi nezdá, že by ta jejich práce byla bůhvíjak náročná. Myslím si, že bych
mohl mít ten sám plat, co má Horvát. My taky musíme dělat na těch zakázkách
spoustu věcí, které si ani neuvědomuješ. Skoro polovinu své pracovní doby trávím
vlastně sám manuální prací, protože jsou to komplikované věci, které se nedají
chlapům svěřit.