Sunday, August 12, 2007

To máš možná pravdu, že rozdíl ve mzdě mezi tebou a Horvátem je moc velký,
s tím bych měl něco udělat. Taky je mi jasné, že to nemáš snadné, manželka je na
mateřské a musíš živit tři děcka a ještě splácet barák – to se máš co otáčet. Já ti tedy
něco přidám. Proboha, proč ale sám děláš manuální práci? Na to tam nejsi, raději
se věnuj lidem.
Já bych řekl, že dělám zrovna to, co je hodně důležité.
TeE už musím opravdu běžet (říká Ing. Prokop a mezitím zazvoní další telefon,
u kterého stráví 10 minut). Vidíš to, kdybych byl šel, neotravoval by ten Zlámal.
Máte to už pro něho hotové?
Už jdu na to. Já jsem myslel, že mi ještě něco řekneš, co se má dělat dál.
Bohužel, dnes to už nejde, až skončím ve mzdovce, půjdu na dopravu a až to tam
vyřídím, pojedu do Chrudimi. Snad během týdne.
Tím skončilo pravidelné hodnocení Pavla Bergera.